Vilken dag, jag är nästan mållös😍💕🥰i ösregn o tidvis storm åkte vi till jubileumsutställningen i Mohed.
Är så otroligt tacksam för mina fina hundar o att domaren gillade dom💕
Vi var även till veterinären o kollade knän o hjärta på Milo o Hoshi. Båda UA på både knän o hjärta🥰













































