Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 26 februari 2010

Storhandlat


Idag har jag varit o storhandlat, usch...vad dyrt det blev! Men nu är det fullt i alla skåp o det är ju skönt. Snön den bara vräker ner eller det är snöblandat regn som kommer. Graderna ligger på ett stort plus o 2 grader. Kan det vara så att våren är på väg, HOPPAS på det. Kennelnamnet som jag hade ansökt om blev inte godkänt, det var för nära ett annat namn som redan är registrerat. Så nu är det bara att fundera ut ett nytt namn.

1 kommentar:

Anita sa...

Fasiken att det inte blev godkänt!.. Fram med papper o penna till hela familjen och tänka ut ett nytt..
Själv har jag struntat i att storhandla idag.. tänker inte trängas på affärn med alla andra.. jag var o tränade istället.. var så skönt,o nu har jag köpt medlemskort,så det är bara o sätta igång så man törs visa sig i bikini till sommaren...