Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 12 maj 2010

Ledighetskommiten


Idag har gabbarna varit lediga, ja eller Alex var ledig o Gabbe hemma o sjuk. Det är alltid lyxigt när jag slipper skjutsa på morgonen o kan ta det lite lugnare. Men vad hjälper det, jag var ju uppe 05.30 iallafall. Det har inte hänt så mycket mer än att jag har försökt träna hundarna inför utställningen på söndag. Är lite sugen på att anmäla till Avesta oxå, men vi får se hur det går i helgen först. Nu ska jag snart börja med mat Oriental sweet and sour, kött o ris. Sen är det väl bara att gå o vila en stund för att åka till jobbet.

1 kommentar:

Linda - Nagelteknolog sa...

Tack! Jag älskar att fotografera, men håller på och lär mig =)
Är det utställning där då? Det hade jag inte en aning om! När börjar det? Måste komma och titta.

Kram Linda