Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 5 augusti 2012

Hundvård

Idag när jag vaknade hade jag lite hundvård. Gjorde rent i munnen på hundarna o även ögonen. Det luktar ju lite bättre i munnen på dom nu i alla fall;-)

Jag har klippt klorna på valparna för första gången idag. Det är ju helt otroligt vad starka dom är som små:-) Dom riktigt protesterade hej vilt, ålade sig o bajsade i handen på mig;-) Tillslut gick det i alla fall, man vill inte hålla så hårt i dom små!

Nu har jag bara en natt kvar, det ska bli så skönt att få vara ledig i 3 veckor nu igen:-) Det är lite man behöver göra här hemma nu när Pasi har semester även han. Måla, rensa o ta hand om sånt som man inte hinner när det är jobb resten av året!

Få se nu om jag kan få fira med lite rosa skumpa nästa helg, men då ska det vara fint väder oxå så jag kan sitta ute o mysa:-)

Inga kommentarer: