Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 27 september 2013

Mycket gjort

Idag har det varit en dag när jag har fått mycket gjort, för en gångs skull! Handlat, städat med klorin både här o där, tvättat, tagit reda på tvätt mm mm
Skönt när allt sånt är klart till helgen när jag ska jobba hela helgen.

I natt ska mina små puppisar få följa med o jobba lite, mina jobbar kompisar vill ju så gärna att dom ska följa med, så vi får väl se hur det går i natt. Berättar i morgon om det blev total kaos eller hur det gick:-)

Håller på att packa lite saker nu om ska med åt hundarna. Nu tror dom äldre att vi ska ut på turné o att alla ska få följa med.

Nu tänkte jag sticka en liten stund på sockor som jag har fått i beställning, sen blir det mat o vila.

Inga kommentarer: