Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 27 november 2014

Packat

Nu går det lite bättre att gå med hundarna här hemma i byn när det har frusit på lite på vägen. Det blir inte alls lika smutsig inne!

Daisy har blivit parad fyra gånger nu, så jag hoppas att det har tagit sig o att det blir lite smått i slutet på januari. Nu börjar en lång väntan igen, som vanligt innan man vet om det blir valpar o sen väntan på att dom kommer ut.

Nu väntar jag på att Ayla(Japanese Chin) ska börja löpa, det ska bli otroligt spännande att få min första chin kull. Hon ska löpa i december!

Idag har jag varit hos min pappa o börjat packa lite i skåp o lådor. Huset ska säljas, så det är en hel del att ta reda på. Suck....undrar när det blir klart! Hela vinden är kvar, med bl a leksaker o annan bråte sen mina pojkar var små. 

Inatt kommer Alex( min son) hem igen efter en veckas sem i Holland. Det var visst nån festival där som han o ett par kompisar har varit på. Den andra sonen är i Thailand o kommer hem om drygt en vecka. Snart är det som vanligt här i huset igen.....skönt!



Inga kommentarer: