Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 4 juli 2016

Äntligen klart

Nu är det äntligen klart med all flytt o städ i Gävle. Nycklarna är överlämnade o alla papper är påskrivna, så jäkla skönt!!

Nu har Ängla fått somna in. Hon har haft värk i sina ben ett tag o jag var till vet, då hittade man knölar i magen o förmodligen var det metastaser i hennes skelett. Det känns hemskt, men skönt för henne.
Sov gott min lilla Ängel
 
Molly är dräktig o kommer hem den här veckan för att få sina valpar om ett par veckor, nu hoppas vi på att det går bra med valpningen de här gången. Det är hennes första kull!
 
Här kommer några bilder på huliganerna från nu i helgen
Diva
Lady
Doran
Fanny
Doris
Gizmo som är på besök i sommar



Flisan
Gizmo
Doran, Fanny o Göte
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jag är intresserad av en långhårig valp. Men ser inte hur jag gör för att mejla dig. Mitt namn är Christina Wiik och du får gärna mejla mig. tiwiz@live.se