Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 3 november 2018

Livet

Ja, livet kan ändra sig fort...både negativt o positivt😊

Jag fick ett mail för några dagar sedan från en tjej som har köpt hundar av mig. Hennes liv har tyvärr ändrats så mycket nu så hon kan inte behålla dom😞så idag var jag iväg o hämtade ett gäng med tre hundar🐕🐕🐕från henne o så hade jag o en annan uppfödare kommit överens om att jag skulle köpa hennes petit brabancon hane, plus att jag skulle låna en hane för att para en tik så småningom😅

Det är ju fruktansvärt tråkigt för henne som inte kan ha sina älsklingar kvar o jätte kul för mig att hon har förtroende att lämna hundarna hos mig💕

Då blev det helt plötsligt 5 hundar till i flocken❤️❤️❤️❤️❤️

Bilder kommer i morgon

Inga kommentarer: