Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 24 september 2010

Grått o tråkigt


Usch......vilket tråkigt väder det är idag, riktigt grått o trist. Det blir nog att tända lite ljus på eftermiddagen o mysa lite i soffan. Kanske en film!!

Idag gick Gabbe sista dan på Lillhagsskolan o ska börja på Källmur på måndag, äntligen blev det en ledig plats!

Får se om det blir bra väder i helgen så att vi kan göra lite höst på gården, sen ska ju jag börja jobba på måndag.

Vet inte om jag kan se några tecken på Diva ännu men det har ju bara gått två veckor ännu. Hon har ju i o f gått upp 350 g sen i söndags, det är ju ganska mycket på en så liten hund. Hon har aldrig vägt så mycket som hon gör nu. Hon sover o vilar väldigt mycket o vill inte leka med dom andra hundarna heller. Hmmm....kanske ett tecken?

Idag ska vi äta Tacos, det ska bli så gott för det var ett tag sen.

Imoorgon kommer min brorsa hit o fikar o så ska jag få köpa hans mobil, en Iphone. Han har köpt en ny, IGEN!!!!

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Både jag och Dimma Tackar:)

Hoppas på att diva har smått i magen nu:) Men skulle tippa på det...

Kramar till er..
Anne-lie