Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 7 juli 2011

Nattgäster



Idag skiner solen o det är riktigt skönt ute. Jag röjde undan i huset nu på morgonen så att jag kanske kan sola en stund på dan;-)

Inatt kommer Bella o Mirelle hit o ska sova över, det var jätte länge sen dom sov hos oss nu. Då blir Gabbe glad för dom sover i hans rum på natten.

Nu på lördag får jag hem en ny liten ängel till våran kennel. Det kommer mer info om henne senare;-) Men jag kan säga att hon är otroligt söt!


2 kommentarer:

Anneli + vavvorna sa...

Vad spännande med en ny liten vavva. Ska bli intressant att höra mer om den.

Wheaten Barbro sa...

Hejsan i semestertider;)
Visst är det kul med besök. Jag har haft Figge på kollo här i dag och Hydro kom som nattgäst ;))
Nu får man vänta med spänning på lite foton på nya stjärnan.
Kram tilll er alla från Oss.