Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 21 september 2012

Äntligen

Ja, nu äntligen är jag ledig igen!!!!

Det ska bli riktigt skönt att få vara ledig o ta hand om hundar o hus nu när jag har jobbat klart för ett tag.

Fönstren ska putsas o bytas gardiner, bl a. Sen all annan städning som jag kommer efter med när jag jag jobbar.

Det blir ju att förbereda för flytt på Carmen till på onsdag:-( Lill-gumman, ska flytta hemifrån!!

I dag blir det inte så mycket mer än att vila o så ska vi köpa med kina mat hem, riktigt lat ska jag vara;-))

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan!
Skönt att vara ledig från jobbet. Jag är ledig denna helg men ska ut på äventyr både lör och sön med Neddus.
Ser att du ska ägna dig att tvätta fönster. Jag ringde och bokade fönsterputs idag ;=)

Ha det bra med alla vovvar.
// Babbsan.