Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 11 juni 2013

Valparna 1 v

Tänk att det har gått en vecka redan sen Änglas små föddes. Dom går upp bra i vikt, men får ersättning 1 gång på dan o på kvällen innan vi ska gå o sova.





Arwen är fortfarande pigg o äter värre än en häst:-)) Jag förstår inte vart hon får plats med all mat. Men det är klart är det många som vill ha näring i magen så går det väl åt mycket!

Nu ska jag jobba en natt till sen är det semester som gäller för mig;-)) Känns skönt nu när Arwen ska valpa o Ängla har sina små.
Gabbe, min yngsta son slutade nian idag, så nu har han sommarlov. För hans del blir det Stolt och nykter ikväll med flickvännen. Alex, min äldsta ska på bar runda med klassen ikväll. Får se hur det slutar;-))

Från o med i morgon får Arwen börja sova i köket. Det är säkrast så nu när det är så nära till valpning. Vill man se en första bild på hennes valpar kan man gå in på valpar väntas o titta.

Inga kommentarer: