Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 15 juli 2013

Köket igen

Det fick bli lekstuga i köket idag igen. Nu börjar det gå riktigt bra med dom minsta valparna (Arwens) i köket med dom andra hundarna oxå. Dom äter, sover o leker tillsammans. Nu har dom minsta fått gå tillbaka till sovrummet o valplådan så att alla får vila en stund.

Imorgon är det dags för utflykt med några hundar. Sky, Kid, Daisy, Lova o så jag då förstås ska åka till Västerås en sväng.

Imorgon blir det nya veckobilder o vikter på Änglas valpar som blir 6 veckor.
Jag har lite svårt för att släppa den här lilla tjejen. Får se hur jag gör:-)



2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, Gayla är underbart söt. Förstår om du inte vill släppa henne! :)

Diva´s svartvita kennel sa...

Ja, det blir svårt men jag måste väl inse att jag inte kan spara alla. Tråkigt nog!