Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 2 september 2013

Nytt kapitel

Idag börjar ett nytt kapitel i mitt liv. När jag gick på långledigt för 10 dagar sen var det mina sista nätter på mitt förra jobb, dom har slagit igen det stället nu.
Idag börjar eller kommer jag tillbaka till mina gamla jobbar kompisar o mitt gamla jobb igen. Jag har varit "utlånad" till ett ställe som nu är stängt.

Ska bli riktigt roligt att komma tillbaka o träffa alla igen. Så jag börjar inatt o har samma bra schema som tidigare, med mycket ledighet. Det är ju så bra så jag kan få vara med mina här hemma;-)

Mina buskillar mår bra o är busiga såklart. Resten av flocken mår oxå bra, dom stora grabbarna är ju så klart lite intresserad av tjejerna som är i köket. Men dit kommer dom inte!

Inga kommentarer: