Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 1 oktober 2013

Utvecklingssamtal

Idag var det tänkt att jag skulle baka bullar, men det fanns inte tid för det idag. Det får bli i morgon bitti istället.
Gabbe o jag har varit på utv samtal idag på Vasaskolan. Han fick bara beröm o lärarna är jätte nöjd med första tiden på skolan för Gabbe. Det känns alltid skönt att det går bra för barnen.

Jag funderar om jag ska anmäla Kid till utställningen i Kungsgården nu i oktober, det är alltid bra med träning. Får se om det blir att jag hoppar över utställningen i Sundsvall, har inte bestämt det riktigt än.

Jag kan inte säga än om Zurran är dräktig eller inte. Det har bara gått 3 veckor nu till helgen fråndet att hon parades. Hoppas att det blir små valpar här snart igen!


Inga kommentarer: