Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 3 februari 2014

Äntligen samlade

I lördags kom min äldste son hem från utbildningen i Göteborg. Nu är vi äntligen samlade igen jag, mina grabbar o alla mina vovvar. Nu kan jag börja tänka framåt igen!

Ängla är lite piggare, men fortfarande väldigt svag. Det blir inga promenader med henne inte, hon får gå på tomten till hon får lite mer kraft.

Alla valpar har gått upp i vikt sen igår utom en liten hane som stod still inatt. Han är minst av alla o jag får lägga till honom vid tiken flera gånger under dagen så att jag vet att han får i sig tillräckligt. Det är helt underbart att bara sitta o titta på dom små grynen, tur att jag är ledig i två veckor till!





Inga kommentarer: