Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 26 december 2014

Julen över

Ja, då var julen över för den här gången då. Så här snäll som jag har varit i år om man ser på hur många paket jag fick, har jag nog aldrig varit tror jag!

Även hundarna fick en del paket så även dom har nog vari snälla!

Jag har inte bloggat så mycket på sistone, det pga att jag har jobbat o jobbat. Alldeles för mycket egentligen, men nu är det inte många nätter kvar som jag har extra.

Nu har Nisse flyttat till en egen familj, Zurran flyttar den 28 dec o Arwen den 2 januari. Hua....nu blir det tomt på hundar här i huset. Hoppas att Daisy är dräktig så att jag kanske kan spara nån därifrån för framtida avel.









1 kommentar:

lailah sa...

Vilka fina vovvar du har :)

Vi syns på fredag kväll.

Laila