Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 22 mars 2016

Otroligt tungt beslut

Nu har jag tagit ett tungt beslut att jag måste omplacera Kid. Han mår inte bra när tikar löper o när vi har valpar här hemma.
Han äter inte som han ska o mår allmänt dåligt, precis som att han får en depression.

Annars är han en helt underbar hund som trivs med både tikar o hanar. Han är snäll o är otroligt gosig.

Jag kan tänka mig att sälja honom med bibehållen avelsrätt till rätt person.

Vid frågor o intresse av Kid eller mina valpar maila eller ring.



2 kommentarer:

sutida Johansson sa...

hej jag och min pappa är intresserade och undrar om han ä kvar och om man skulle kunna fråga om hur mycket ni vill ha för honom?

Diva´s svartvita kennel sa...

Han är såld nu