Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 2 april 2016

Valparna 8 v

Idag är valparna 8 v o dom är helt underbara. Ingen av dom har blivit tingad än o det är jag glad för, vet inte om jag kommer sälja nån av dom heller. Det har vi inte bestämt än!

Stina har nu flyttat hem till Daisy o det blir bra för Stina, Daisy o Ulrika. Vi var o hälsade på Daisy idag o hon såg jätte fin ut.

Kid är nu såld o han kommer flytta till sin nya familj i mitten, slutet  av april. Då slipper han vara med dryga valpar o tikar som luktar gott när dom löper så han inte äter nåt alls.

Nu har det gått ett flytt lass till mitt nya hem, det känns bra o jag börjar jobba på måndag på mitt nya ställe i Ljusdal.







Inga kommentarer: