Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 19 april 2018

Sally

Sally flyttade för en tid sedan till en annan familj, men är nu tillbaka hos oss igen o glada är vi för det😊💕
Hon är otroligt snäll o gullig mot lilla Oliver, jag tror hon är en liten extra mamma åt honom. Vi har ju inte så många hundar kvar hos oss eftersom jag inte ska avla mer som det ser ut nu.
Vi vet heller inte hur det kommer bli med lilla Oliver om han ska stanna eller om han ska säljas. Det är nåt som jag måste fundera riktigt på innan jag kan bestämma mig.
Mamma Lady som blev snittad kommer flytta till min vän som har en tik av mig sen tidigare, det kan inte bli bättre o jag vet att hon aldrig mer kommer paras.
Sally
Oliver
Lady



2 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan�� Läste att Lady ska flytta.....åh va synd hade jättegärna velat att det blev hit hon flyttade���� till våran familj & morsan Stina.....Mvh Ulrika.

Diva´s svartvita kennel sa...

Hej!
Ja det vore oxå bra, men nu flyttar hon till Åsa o hennes familj. O dom har en tik från mig sen tidigare😊