Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 27 oktober 2012

Bulla

I morse blev det en bulldeg igen:-) Jag förstår inte hur fort det kan försvinna ur frysen!

När degen jäste åkte jag till apoteket för att köpa glidslem. Det var ju inte det lättaste att få tag på!!!!
Jag var på fyra apotek utan att jag fick med mig nån slem hem. Jag fick köpa glidmedel istället:-))))

Nu har jag det hemma om det skulle behövas till nån av tikarna när det är dags!

Det har börjat komma slem i bak på Zurran idag o så beter hon sig lite konstigt. Just nu är hon lite tjurig på mig för jag har klippt klorna på henne, o det är inte nåt skoj alls.

Även Diva har fått sina klor klippta, så även hon är tjurig!

Tino har inte ätit nåt idag, det är väl en sån dag idag då bara. Han äter nog till kvällen igen skulle jag tro.

Med dom andra är det bra i alla fall;-)


Inga kommentarer: