Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 10 oktober 2012

Veterinären

Idag fick jag o Tino åka till veterinären! Han har fått en fistel. Jag har spolat den några gånger men han behövde antibiotika för att det ska läka ihop.

Det kommer inte ut nå mer var när jag spolar, så det är rent o fint.

Jag mätte Zurrans mage igår eftersom jag tycker att hon har blivit så tjock. Hon mäter 40 cm på dygn 41.
Arwen vill fortfarande inte äta mat, vet väl inte riktigt hur det ska bli med henne. Får prova med starter i morgon!

1 kommentar:

Anneli Seilitz sa...

Hej hoppas att allt är bra ! Har en herre här hemma som har blivit väldigt lik sin pappa ser jag :) Skickar över några bilder snart.
Kram från oss Azlan med fam :)