Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 18 december 2013

Fodervärdar

Idag fick jag julklappen från jobbet. Det är precis sånt som jag tycker om! Eftersom jag är så otroligt nyfiken kunde jag inte låta bli att öppna den före jul;-) men kan inte visa den här om någon från mitt jobb skulle kolla in bloggen. Det får bli bild efter jul!

Fick även en gåva från Gävle kommun för att jag har varit anställd i 25 år. Man fick bl.a. Välja cykel, guldklocka mm mm
Jag valde guld från en guldsmed, så jag fick ett presentkort på 3000 kr. Nu ska jag köpa nåt riktigt fint till mig själv. Bild kommer när jag har köpt det jag vill ha.

I morgon ska jag äntligen få gå o göra mina naglar, dom ser inte riktigt klok ut nu. Min nagel Linda kunde inte ta mer naglar i år, så jag har hittat en annan. Spännande att se hur dom blir.

Jag har ju tre hundar ute till försäljning på bl.a. Blocket. Nu har jag bestämt att jag även kan tänka mig att sälja dom med bibehållen avelsrätt eller lämna ut dom på helfoder till rätt person.

Ring eller maila vid intresse.

070-3050483, 026-190012

Divassvartvita@gmail.com










2 kommentarer:

Diva´s svartvita kennel sa...

Tack Ewa!

Sofia sa...

Hade jag bott närmre hade jag varit jätteintresserad av en av dina fina hanar :)