Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 19 december 2013

Nya naglar

Nu är skinkan i ugnen o det doftar mums. Ska bli riktigt gott med en skinkmacka i kväll! Det mesta av inköpen är gjorda nu, det är väl mest till mina håriga vänner som jag ska köpa nåt. Det får bli i morgon det!

Jag var o gjorde nya naglar idag hos en ny trevlig tjej som heter Angelica, jag blev mycket nöjd med resultatet. Vi pratade på som om vi känt varandra hela livet. Trevligt!
Julnaglar

Jag misstänker att Ängla faktiskt är dräktig:-) hon är väldigt kontaktsökande hela tiden o vill sitta i knä. O i morse ville hon inte äta upp sin frukost, det är inte vanligt hon brukar sluka allt!
Hoppas ändå att hon är dräktig i allt elände. Det blir ju nåt annat att tänka på! Hon är dräktig i tredje veckan i morgon.


Inga kommentarer: