Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 13 mars 2010

Kalas




Idag har vi varit på födelsedagsmiddag hos mamma o pappa, pappa fyller ju 65 år idag. Grattis, grattis säger jag igen. Vi fick kärlknöl o pot gratäng. Mums vad det var gott. Det var vår familj min brorsa Robin o Plastmorfar Per som firade födelsedagsbarnet eller vad man nu kan kalla honom nu när han blivit så gammal. Hi, hi, hi...jag vågar skriva det nu när han inte kan försvara sig gubben. På förmiddagen var jag o hundarna ute på en prommis i skoterspåren igen, helt underbart med solen som skiner o riktigt värmer.

1 kommentar:

Linda - Nagelteknolog sa...

Åh Sussi gud vad glad jag skulle bli om du kunde ta henne =) Hon är så himla himla underbar och pytte pytte liten!
Kram Linda