Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 28 mars 2010

Valentino 6 v


Nu har valentino hunnit blivit 6 v. Nu är det bara två veckor kvar till han kommer hem till oss. Mer info o bilder kommer när uppfödaren mailar över bilder för valparna är inte hemma nu. Idag är det en gråtrist dag igen, snö o regn omvartannat men det ligger på nån plusgrad iallafall, det är ju bra så att det töar nån gång. Förhoppningsvis har vi snöfritt yill midsommar;) Diva o Doran gillar inte riktigt att vara ute o gå efter grusvägen nu när det är som en leråker. Deras fina päls o kropp kan ju bli smutsig, så det blir dusch i tvättstället varje gång vi kommer in. Nä nu längtar jag till solen så att chiorna kan ligga o sola igen.

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan Sussi!!! Nu har jag hittat din blogg. Här kommer jag att titta in lite då och då. Ja visst är det tråkigt väder. Det snöar förfullt ute nu och jag ska hoppa på min stålhäst för att rulla ner till jobbet.Ha det bra.
// Babbsan