Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 27 januari 2016

Flytt

Som vissa av er vet så har jag ju träffat en ny kärlek. Det är helt fantastiskt hut man kan få känna så för en annan person. Så nu har det blivit att jag kommer att sälja huset och flytta upp till Järvsö!

Jag har hittat en köpare till mitt hus o lådor har börjat packats. Vi har börjat köra upp lite men det är otroligt mycket man samlar på sig under åren. Jag har fått jobb där uppe o kommer att börja jobba på riktigt from april.
Sen blir det ägar byte på huset från 1 juli.

Som det ser ut nu kan jag ha hundar kvar o även nån kull då o då. Jag kommer bara ha uppfödning av chihuahua hädanefter, så jag har en Japanese chin tik till salu.

Tänk att livet kan vända så fort, även till det positiva. Det känns helt fantastiskt!

Inga kommentarer: