Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 6 januari 2016

Uppdatering 2016

Gott nytt år på er alla, hoppas 2016 kommer att bli ett fantastiskt år!

Här kommer det hända en hel del i början på det här året. Stina ska ha valpar omkring v 5 o det är garanterat att det finns små växande därinne nu.


Sen har vi Daisy som också löper nu o kommer paras med Sky när rätt dag kommer, det blir nån gång nästa vecka skulle jag tro.



From i april kommer jag ta tjänstledigt från mitt jobb o flytta upp till Järvsö o kärleken. Ev så kommer jag kunna fortsätta med uppfödning i liten skala, det vore ju underbart. Jag har fått nytt jobb däruppe o börjar jobba from i april, men jobbar även nu på mina långledigheter.
Huset kommer att bli till försäljning nån gång i feb, mars o sista utflytt blir sista juni skulle jag tro när min yngsta son har tagit studenten.

Göte är nu kastrerad o kommer att stanna kvar i kenneln som vår maskot
Ayla kommer att säljas när jag hittar rätt hem åt henne
 

Inga kommentarer: