Nu har Ă€ven Milo kommit hem till oss o vi ska ut pĂ„ lite utflykt i helgenđ„°det blir jag, Maya, Milo o Hoshi som Ă„ker pĂ„ utstĂ€llning pĂ„ söndag till Mohed.
Jag heter sussi och bor i JĂ€rvsö. Vi flyttade hit frĂ„n GĂ€vle vĂ„ren 2016 och trivs helt fantastiskt bra. VĂ„rat kennelnamn Ă€r DIVA´S SVARTVITA. Vi kommer att ha enstaka kullar varje Ă„r. Vi har tillstĂ„nd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning. Jag Ă€r med i SKK och har Ă€ven gĂ„tt SKK´s uppfödarutbildning. Mvh sussi
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar