Vilken dag, jag Ă€r nĂ€stan mĂ„llösđđđ„°i ösregn o tidvis storm Ă„kte vi till jubileumsutstĂ€llningen i Mohed.
Ăr sĂ„ otroligt tacksam för mina fina hundar o att domaren gillade domđ
Vi var Ă€ven till veterinĂ€ren o kollade knĂ€n o hjĂ€rta pĂ„ Milo o Hoshi. BĂ„da UA pĂ„ bĂ„de knĂ€n o hjĂ€rtađ„°








Inga kommentarer:
Skicka en kommentar