Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 3 december 2012

Arwen`s tjejer 3 veckor

Men fy vad kallt vi har det idag. - 24 grader står det på våran termometer:-o Det är ju inte undra på att hundarna får kramp i tassar o ben då inte! Det blir inga långa prommisar då inte:-(

Det är ju i det kallaste laget tycker jag förstås!!

Arwen´s valpar blir ju 3 veckor idag o då bjuder jag på lite avmaskningsmedel som tårta;-) Det vill inte jag ha när jag fyller år så att ni vet;-))

Endless Love kommer att bli långhårig o Endless Hope blir Korthårig. Endless Love stannar hos oss o Endless Hope är till salu!
Endless Love 478 g
Endless Hope 512 g

Igår kväll var jag till Ica Maxi o hämtade våran nya lilla tjej:-) Hon fick åka dit med Maggan från White Attraction  kennel i Hudiksvall. Tack snälla Maggan för att lilla Starlight fick lifta med dig hit till Gävle.
                                             
Hon heter Tickawis Starlight Queen o kommer från Berit´s kennel Tickawis i Eskilstuna. Hon är en tuff liten tjej som kom in i flocken på 2 sekunder tror jag:-)

Så i natt har jag sovit på köksgolvet med lilla Starlight, allt för att hon ska få en så bra start hos oss som det går!

Jag ska försöka hinna med att fota lite idag. Bilderna på lill tjejen är lånad av Tickawis.





1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Ja nu går väl stickorna så dom blir glödheta ;)
Det behövs många tröjor till alla dina vovvar.
Men hur söt får lillan vara då?
Ja ALLA dina små är söta.
Kram från Oss.