Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 22 december 2012

Besök

I dag fick vi besök av mina föräldrar som ville komma o titta på valparna:-) Det blev ju lite fika oxå såklart! Jag fick en stor bukett med tulpaner. Det är nog dom blommor som jag tycker mest om tror jag.



Zurran´s valpar är ju nu 7 veckor o nästa fredag är det dags för besiktning, chip o vacc. Usch, vad tiden har gått fort med dom små. Ingen är ju i o f tingad än, o det gör inget alls. Då får jag ju ha dom kvar ett tag till;-)

Dahlia 762 g
Drusilla 709 g
Dexter 736 g
Damien 857 g
 
Här kommer en bild på vårat yrväder Starlight. Jag vet inte hur många vi knäppte innan vi gav upp, så det fick bli det här.
Hon bara vägrar hålla sig still när vi ska fota, busmaja våran;-))
Starlight är nu 12 v o väger 712 g, stora tjejen;-))


Inga kommentarer: