Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 4 april 2013

Inofficiella utställningar

Idag har det varit underbart vårväder. Har varit ute på koppelträning med valparna:-) faktiskt så börjar Lova röra på benen framåt lite nu;-)) inte går det ju fort, men det går framåt i alla fall.
Hon är en riktigt envis liten......
Jag har anmält valparna till inoffare här runt omkring. Jag vill ju att alla ska få vara med  alla utställningar, men det går ju inte när jag ställer själv. Då skulle jag behöva vara en bläckfisk;-)) jag år lov att dela upp dom o ta ett par stycken på varje. Kid får ju gå på alla, men småtjejerna får jag ta varannan gång.
Dom är anmälda till gäkk's utställning i boulognern, Gävle brukshundklubbs inoff o Åby gård. Sen ska vi ju så klart till Västerås nu i april oxå.

Det ska bli så himla kul att komma ut bland folk igen:-)


Inga kommentarer: