Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 27 april 2013

Nybadade

Nu är det bakat o klart till imorgon när det är dags att styra till Västerås. Vi åker nog vid 6-tiden i morgon bitti jag o hundarna!
Dumlekakor

Hundarna har badat o klorna är klippta o filade:-) Fint ska det vara fast det bara är inoff. utställning för oss.

Ängla har inte mått så bra den här veckan. Hon vill inte äta o har ätit väldigt lite överhuvudtaget hela veckan. Det går jättebra att äta gotta, men det kan hon ju inte leva på. Får se om hon börjar äta igen imorgon när Arwen kommer hem igen.
Nu har Arwen varit borta alldeles för länge:-) Jag vet ju att hon har haft det jätte bra hos Berit o hennes alla vovvar.
Nu ska jag kolla IGEN att jag har allt med mig som ska vara med till imorgon. Det kan jag nog göra ett par gånger till innan jag åker;-)



Inga kommentarer: