Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 14 januari 2015

Minska ner

Nu kommer jag minska ner mitt skrivande på min blogg o göra som dom flesta andra som föder upp hundar. Jag tänker inte berätta allt jag gör o inte gör, inte berätta när jag säljer valpar eller köper in nytt.
Varför jag har gjort det fram till nu är för att jag har så många som vill läsa om o hur det är med mina hundar.
Får se om jag lägger ner bloggen helt i framtiden o endast, som dom flesta bara har en hemsida.

Nu vet ni hur jag tänker o jag tycker det är synd, för jag vet att det är många som följer mig på bloggen o tycker det är en rolig läsning.

Ha det bra där ute o sköt om varandra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sussi,jag tycker att du ska fortsätta som vanligt<3 du ska inte bry dig om konstiga människor som tror att dom vet bäst:/ jag vet att du bryr dig om alla din hundar,även när dom fått ett nytt hem:) du har en sån mysig miljö för alla dina hundar,man märker inte hur många du har heller för du har sådan ordning och reda:) kramar/Eva Johansson <3

Diva´s svartvita kennel sa...

Tack snälla Eva!
Jag vet att jag sköter mina hundar som man ska. Men det sticker nog i ögonen på folk, så jag väljer att minska på skrivandet. Bilder på vad vi gör kommer jag att lägga ut o på kommande valpar. Men sen blir det inte så mycket mer.

vilma sa...

Jag som tyckte det var rolig läsning :( / Vilma med ilona och Elsa

Diva´s svartvita kennel sa...

Tack Vilma!