Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 13 januari 2015

Tack mina vänner

Idag vill jag bara tacka mina vänner för den respons jag har fått ang min avel o hur jag sköter mina hundar. Det har kommit sms, mail o PM från många människor som vet hur jag sköter mina hundar o att det INTE handlar om pengar.

Nu drar jag ett streck över det här o tänker inte lägga mer energi på människor som tror att dom vet mer.

Ha ett fortsatt bra liv där ute o hoppas du inte mår allt för dåligt av att läsa min blogg, för då är det ju bara att låta bli!

2 kommentarer:

Eva sa...

Hur i h-vete kan en människa hoppa på dig så här. Jag vet hur du sköter om dina små med kärlek, tar ansvar och inte avlar om någon har något fel samt inte säljer till vem som helst.

Diva´s svartvita kennel sa...

Ja du Eva det finns som sagt folk till allt o inte verkar dom kunna räkna heller.