Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 9 mars 2013

Då var det dags igen då

Ja, nu är det dags för Tino att sluta äta helt igen:-( Så blir det så fort vi har en tik som löper! Han äter absolut ingenting, så jag får blöta upp maten o mata honom.
Han spottar ut maten så fort jag stoppar in den. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu! Vet inte om jag orkar hålla på så här i 12-13 år till.

När vi äntligen har fått upp honom i bra vikt (mellan löpen) så är det nån tik som löper o han matvägrar igen.

Är det någon som har nåt bra tips på vad vi ska göra med Tino grabben.

Idag var jag ut till Valbo o köpte en ny skrivare. Våran gamla har ju gett upp, så vi behövde en ny, bra foto/ multiskrivare. Hade även fått i uppdrag att köpa en ny rengöringspump till våra fiskar på jobbet.

Tänk vad rent vatten dom får nu när dom får en ny pump;-)

I morgon är det dags för att baka lite igen. Det blir bullar o vaniljkaka.




Inga kommentarer: