Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 14 mars 2013

Trött o ruggig

Ja, hua...jag känner mig både trött o ruggig. Går o små fryser hela tiden o så himla trött fast jag är lång ledig.
Solen skiner i alla fall o det är lite värme faktiskt när man är i solen. Hundarna bara älskar vädret nu!

Jag är fortfarande osäker på om det är löp på Ängla, eller vad det är. Men jag tror att Zurran  ska till att löpa nu. så då får vi hoppas att hon drar med både Ängla o Arwen till löp.
Jag vill ju åka iväg o får damerna parade, så vi eventuellt får lite smått här så småningom:-)
Arwen kommer inte paras med Tino nu som det var tänkt. Han är ju såld nu o kommer att flytta till Pernilla o Jens i Sandviken. just nu är jag ju hundvakt åt Tino:-)



Inga kommentarer: