Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 22 mars 2013

Tröjor

Här händer det ingenting med mina tikar, dom vill inte börja löpa ordentligt. Ängla har ju varit svullen i flera veckor känns det som men vill inte löpa. Hon vill nog att jag inte ska få några valpar efter henne o Bill.
Sist hon löpte var i augusti när det var utställningen i Högbo, då var hon i höglöp. Det är ju 7 månader sen det.

Nu ska jag jobba hela helgen igen. Det blir väl inte så mycket mer man orkar o hinner när jag jobbar natt. Ska försöka hinna med att sticka lite till. Jag håller på med en tröja i svart o vitt, lite spräckligt mönster nu.
Här kommer en bild på dom jag jag har klar.
Färgerna syns inte som dom är i verkligheten. Är det nån som är intresserad av att beställa nån så är det bara att maila eller ringa.



Inga kommentarer: