Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 27 september 2014

Hemma igen

Ja, nu är vi hemma igen efter en helt underbar helg på Åland. Kid skötte sig exemplariskt o även dom andra hundarna som vi hade med oss. Vi bodde i en liten övernattningsstuga med två våningssängar!
I morse åkte vi iväg till utställningen kl 8 o den började vid 9. Kid gick jätte bra o skötte sig otroligt bra. Förra gången det var utställning inomhus så lade han sig platt på mage o vägrad gå, så jag var lite nervös för hur det skulle gå.

Han var jätte duktig i ringen o han gick:-) det slutad med EXC o en andra placering. Vi är mycket nöjda med dagen o framför allt med helgen. Det blir nog att vi åker även nästa år.

Här hemma hade mina grabbar skött om hundarna som var hemma, o alla verkar ha klarat sig utan mig:-) duktiga grabbar jag har så att jag får åka iväg på nåt skoj ibland!

Tack så mycket Pernilla o Madeleine för en fantastisk mini helg o tack mina underbara killar för att ni ställer upp för eran mamma.

Inga kommentarer: