Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 21 september 2014

Underbara valpköpare

Igår åkte Hilda hem igen. Men tänk vad jag fick en fin present av matte Lotta för att Hilda fick vara här  :-) det var en helt underbar rosa Michael Kors väska! Så fantastiskt fin, den kommer jag ha mycket användning av. Bild kommer i morgon!
Vilka fantastiska valpköpare jag har som kommer med presenter lite titt som tätt, fast dom inte behöver!

Idag har Ernst kommit hem igen. Han hade skött sig jättebra o fick fin kritik på utställningen igår. Duktiga, lilla, söta Ernst<3 p="">
Nu har jag en otroligt spännande vecka framför mig. I morgon kommer en av mina drömmar slå in o sen är det förberedelser inför resa till Eckerö o utställning på fredag. Det ska bli så kul att få komma iväg med tjejerna på lite kul o samtidigt få visa upp Kid i ringen.

Nu är det snart mat här o vila inför sista natten.

Inga kommentarer: