Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 12 september 2014

Röstat

Idag har det inte blivit mycket sömn. Jag o Alex åkte o röstade, skönt att det är klart o slippa vänta till söndag.
Valparna har börjat att gå omkring mer i valplådan. Dom är så fantastiskt söta allihop o jag skulle vilja behålla alla, men det går ju inte. Tiken ska jag sälja med bibehållen avelsrätt o hon är tingad redan. Sen är jag ju så otroligt kär i lilla Ivanhoe, får se om han oxå blir kvar!

Nu har jag anmält Ozzy, Ernst o Signe till inoff utst i Jälla den 4 okt. Det kommer nog bli en intressant upplevelse;-))

Det är utställning i Gimo nu i helgen, men jag har inte anmält dit. Jag väntar till Eckerö istället.Men kanske att jag bara åker o tittar.













Inga kommentarer: