Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 13 juni 2011

Jag bor på landet......

Tyson
Pärlan
Vackra Doris
Doris o Helix
Ja, igår kändes det att jag bor på landet;-) Ingen bil, TV:n slutade fungera o vattnet försvann!!!! Men, men.....Idag har jag vatten igen o jag har fått tagit upp Gabbes digitalbox till våran TV, så nu har jag TV igen. Men bilen kommer hem på fredag;-))
Idag är det gråmulet ute o 15 grader varmt. Helt perfekt för att putsa fönster, så det har jag gjort i köket. Det var så mycket pollen så jag såg nästan inte ut:-)
Nu håller jag på att tvätta en massa hundfiltar, Zurran har kräkts inatt 20 ggr tror jag. Men nu mår hon bra igen!
Idag tänkte jag försöka knäppa lite kort på små valparna som bara växer o växer. Den lille BIM har gått om alla i vikt inatt, han har gått upp nästan 40 g inatt. Lilla knubbsäl!!! Dom har börjat ta några stapplande steg nu o höjer upp huvudet mer o mer. Dom är för söta!!
Jag tror vi spar alla eller hur Pasi;-))????

Inga kommentarer: