Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 21 juni 2011

Skapligt





Idag har jag varit o handlat inför midsommar, nu är det i stor sett bara bröd o jordgubbar som saknas. Lite folk var det oxå!
När jag åkte hem for jag förbi hos Avatar o hälsade på en sväng, han är så himla söt o trevlig den hunden. Hoppas att det blir nåt bra av honom! Han ska få följa med på några utställningar framöver för att få en bedömning på honom o kanske lite meriter om vi har tur. Han är för jädrar söt;-)
Idag var vädret skapligt ute, det blåser lite men solen skiner i alla fall. Hoppas det blir bra till midsommar så att vi kan vara ute!
Brorsan kom över på en fika när jag kom hem från stan, alltid trevligt med lite kaffe sällskap!
Nu ska jag plocka lite o snart hänga en maskin med rena hundfiltar, det går åt många nu när små-bebisarna börjar fara omkring i valplådan o kissa överallt.
Sen är det dags för mat, det blir köttfärslimpa här idag!

Inga kommentarer: