Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 8 juni 2011

Valparna 2 v



Nu har jag äntligen gjort min sista natt, så nu är det SEMESTER!!!!!!!
Idag blir valparna 2 v växer så det knakar. Jag nästan misstänker att Bis(tiken) blir långhårig, jag tycker det ser så ut. Men, men ...det kommer ju proffs på lördag som kan det där bättre än mig. Då får dom hjälpa mig;-)
Bis väger nu: 381 g, Bir väger nu:322 g o Bim väger: 343 g. Alla har fått ögen o är hur söta som helst.
Det händer mycket den här veckan. Idag var det avslutning för Gabbe o på fredag slutar Alex skolan. Imorgon ska jag äntligen få komma till Linda o göra mina naglar, får se vad vi hittar på för spännande då!
På fredag åker Pasi o grabbarna till Finland på hårdrockar festival o fortsätter till svärföräldrarna efter det, dom blir borta i en vecka. Jag kunde inte följa med nu när Diva har valpar!
På lördag blir det ju chi träff här hos mig, det är en hel del hundar som kommer. Då ska vi leka o äta lunch tillsammans, får se om vi kan få till en liten loppis o ev lite kläm o känn på alla hundar;-)
På söndag fyller Devil 1 år så då ska vi ha kalas:-)

Inga kommentarer: