Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 1 augusti 2013

Arwens valpar 7 veckor

Idag var jag på riktigt shoping humör:-) ville köpa lite hundsaker, halsband o lite skoj. Jag kom hem lite små sur o tomhänt på hundsaker. Hittade ingenting som jag ville ha, det är inte vanligt ska jag säga.

Arwens små söta blir ju 7 veckor idag. Dom är helt underbar allihop:-) jag är så kär i dom så det kommer att bli svårt att skiljas från dom när dom flyttar. Jag vill gärna spara antingen Gandalf eller Gizmo, kan inte riktigt bestämma mig för vilken av grabbarna jag vill ha. Helst båda, men det går ju inte. Måste ju tänka lite förnuftigt oxå;-) fast det är jätte svårt!

Gayla 617 g

Gandalf 647 g

Gaea(Siri) 625g

Gizmo 540 g

Gemma 815 g

Inga kommentarer: