Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 31 augusti 2013

Busar

Inatt vaknade jag när kl var 01.10 av att mina små pojkar ( valparna) lekte för fullt. Dom var hur pigga som helst. Inte jag ska jag säga! Det är ju inte bara att säga åt dom att å o lägga sig igen, utan dom fick väl leka ett tag då.
Sen somnade dom ju om igen o när kl var 04.30 ville dom andra hundarna gå ut. Fy vad trött jag var då!

Nu har jag övningskört med Alex. Vi var ut till Owes i Valbo o köpte garn. Nu är det ju dags för lite sockstickning igen. Snart är det vinter!
Är det nån som är intresserad av att beställa sockor, vantar eller tröjor till vovven är det bara att maila. Lite bilder på det jag gör finns inne på sidan "annat till salu",

Nu börjar det regna så då passar det bra med lite stickning en stund.

Inga kommentarer: