Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 14 augusti 2013

Lova o Kid

Idag har Kid varit hos vet o tagit bort 3 mjölktänder som inte ville lossna. Passade på att ta med Arwens för en vacc på en gång.

Nu när vi kom hem har jag badat Lova. Hon flyttar till Göteborg i morgon o ska bo med en liten chi tjej.
Där kommer hon att få det bra o inga valpar blir det efter henne heller, det är ju det som är huvudsaken. Hon ska få prova på utställning o bara ha det bra.

I morgon när jag har lämnat av Lova ska jag äntligen få nya naglar hos Linda. Det var jätte länge sen jag hade naglar nu. Vill inte ha det när det ska valpas o när jag ska sköta dom små. Bild kommer på det i morgon.

1 kommentar:

Diva´s svartvita kennel sa...

Tack snälla Ewa!
Det blir otroligt tomt här i huset när alla flyttar. Men det är väl så det ska vara antar jag.