Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 12 augusti 2013

Ny spis

Igår kväll när jag skulle göra en potatisgratäng small det i den o det började ryka när jag vred på knapparna. Vi skulle ju grilla lite kött o ha gratäng till, men så blev det ju inte!
Det fick bli pommes till istället, tur att vi har en fritös.

Idag blev det att åka ut o köpa en ny spis, trodde ju att jag skulle slippa laga mat hädanefter;-))

Fy, vad tomt det börjar bli på hundar här hos oss. Nu är det bara två till som ska säljas, jag har ju sparat två valpar från Arwens kull. Tur är väl det:-)
Nu börjar socialträningen på riktigt när dom blir 9 v den här veckan. Lite mer bilåkning o koppelträning.
Ringträningar med Kid ska jag oxå försöka hinna med två ggr i veckan. Måndagar o onsdagar är det ringträning här i Gävle i alla fall.

Nu är det slut på semestern för min del. Nätterna börjar fr.o.m. I kväll.






Inga kommentarer: