Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 24 augusti 2014

Är hon dräktig eller??

Ja, här har det inte blivit några valpar idag heller. Idag är det dygn 63 från första parningen! Arwen har inte ätit nån mat idag o när jag stället fram olika sorters mat luktar hon o går därifrån. Man vill ju att hon ska äta så att hon orkar med det hårda arbetet som väntar.

Det kanske är ett tecken på att nåt är på gång?

Det blir tidig kväller här hos oss(igen), har sovit dåligt på min madrass på golvet två nätter o nu har jag varit vaken sen 4 i morse. Då bäddade hon o bökade i valplådan så jag trodde att det var dags o blev klarvaken såklart. Men hon lurade mig igen!!

Nu ligger hon på soffan bredvid mig o tuggar ben:-)

Inga kommentarer: